Jak pracuji

Začátek naší spolupráce začne osobní schůzkou, na které projdeme detaily celého prodeje, pronájmu či koupě.

Seznámíme se s nemovitostí, projdeme si nemovitost po technické stránce - výkresy, technickou dokumentaci, dokumenty k nabývacímu titulu, energetický štítek, aj.

Následným krokem je prezentace vaší nemovitosti, která potenciální zájemce co nejvíce osloví. Nemovitosti nabízím pouze na ověřených realitních serverech či sociálních sítí.

K vytvoření prezentace nemovitosti mých klientů, používám moderní technologie, kterými jsou profesionální fotografie, letecké záběry, 2D nebo 3D půdorysy, video prohlídky či umělou inteligenci. Tyto nástroje pomohou při prodeji nemovitosti, jelikož si díky nim kupující dokáže i bez fyzické prohlídky, velmi dobře vaši nemovitost představit.

Další službou je profesionální tvorba vizualizací (interiéru i exteriéru), jak by vaše nemovitost po stavebních úpravách, mohla vypadat.

Jakmile naleznu pro vaši nemovitost kupce, resp. nájemníka, nechávám vypracovat veškerou smluví dokumentaci notářkou s mnohaletou praxí. V rámci notářské spolupráce je zajištěna i případná úschova peněz, vklad na katastr nemovitostí a další důležité služby, které povedou k úspěšnému nákupu, prodeji či pronájmu.

Výše uvedené služby jsou vždy v ceně naší dohodnuté spolupráce a jsou plně definovány ve Zprostředkovatelské smlouvě, kterou mezi sebou uzavřeme.

Provize za mé služby se pohybují v rozmezí 3 – 6 % z prodejní ceny u prodeje nemovitosti, a to v závislosti na jejím typu.

Další doplňkové služby jsou kalkulovány separátně dle konkrétních požadavků klienta.

Posledním krokem naší spolupráce je předání klíčů od vašeho nového domova nebo prodej vaší nemovitosti.

Úspěšný obchod a vaše spokojenost jsou mým cílem.

Návrat vás se nabídkou další spolupráce nebo doporučení mých služeb směrem k vašim známým je to, co mě potěší nejvíce.

Budu se těšit na naše setkání a spolupráci.